ZARZĄDZENIE NR 175/2011
BURMISTRZA MIASTA I GMINY NOWA DĘBA
z dnia 15 września 2011 r.
w sprawie ogłoszenia przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektu ,,Programu współpracy Gminy Nowa Dęba z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012".
Na podstawie art. 30 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 15911) oraz par. 4 Uchwaly Rady Miejskiej Nr XLIX/457/2010 z dnia 22 września 2010r., Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Dęba zarządza, co następuje:
§ 1. Przeprowadzić konsultacje z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektu ,,Programu współpracy Gminy Nowa Dęba z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012".
§ 2. 1. Termin przeprowadzenia konsultacji ustala się od dnia 15 września 2011r. do 29 września 2011r.
2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie pisemnych zgłoszeń, opinii, w tym z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
3. Informację o konsultacji zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Nowa Dęba, na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba przy ul. Rzeszowskiej 3
4. Za przeprowadzenie konsultacji odpowiada Sławomir Białas - Kierownik Referatu Rozwoju Lokalnego i Środków Pomocowych.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz
Wiesław Ordon